Dovolte nám, abychom Vás jménem řídícího výboru České asociace manažerů informačních technologií (CACIO) pozvali na seminář: CACIO fórum, tentokrát na téma:
Místo: Palác TeTa, Jungmannova 28, Praha 1
O tématu:
V rámci organizací je potřeba provádět zásadní změny. Tyto změny jsou v poslední době stále častější a je vyžadováno provést je velice rychle s minimálním dopadem na běžný běh organizací. Dopady do silně integrovaných a stabilních prostředí IT jsou velice často fatální. Přesto tyto změny čekají většinu firem a jejich CIO vzhledem k nárůstu digitálního modelu obchodu i změnám dodávek některých IT služeb. Chceme diskutovat a získat názory na následující témata:
- Jak velké změny provádět, jaké jsou předpoklady úspěšných změn a co naopak vede k selhání?
- Jaké je poučení z těchto velkých projektů?
- Jaká je role IT, projektových manažerů, vedení firem a uživatelů?
- Jaké výhody a jaká úskalí přináší integrovaný systém při rozsáhlých změnách?
- Jak vybalancovat požadavky na stabilní a robustní systémy s rychlými změnami?
- Jak na změny sehnat zdroje?
- Jak zvládnout nárůst potřeby elektronizace ve všech činnostech? Zvládáme dlouhodobé uložení elektronických dokumentů? Budeme umět prokázat jejich pravost po mnoha letech? Budeme je umět zabezpečit?
Kdo bude hovořit:
Doufáme, že do diskuse a tvorby závěrů zapojíme všechny účastníky, z řečníků bychom jmenovali zejména:
- Monika Mošová (KPC-Group, s.r.o., Gartner CZ)
- Milan Hain (CIO, člen představenstva Raiffeisenbank)
- Radek Moc (IT director , T- Mobile)
- Miroslav Hübner (CIO PRE)
- Pavel Jánský (nezávislý konzultant)
Program:
9,30 – 10,00 registrace, ranní káva
10,00 – 11,00 Blok I. – Zásadní architekturní trendy a jak je přežít
11,00 – 11,30 přestávka
11,30 – 12,30 Blok II. – Jak se mění provoz informatiky a jaké to má dopady.
12,30 – 13,00 přestávka
13,00 – 14,00 Blok III. – Požadavky na rychlé změny a jak je integrovat do našich integrovaných IT.
14,00 – 14,30 Závěrečná diskuse
Registrujte se včas na adrese tajemnik@cacio.cz a to do pátku 13.11.2015.
Těšíme se na Vaši účast.